Wednesday, December 12, 2012

selamat ulang tahun yang pertama..2/12/11..

Assalamualaikum...sekejap aje ms berlalukan..dah setahun aku kwin rupanya..hehe..setahun menjadi isteri kepada sulhan sulaiman..;) so sweet kan..wpun halangan n rintangan yg dilalui bersama..ikatan antara kita kekal terjalin..

buat aby tersayang..umy bahagia bersama aby..wpun hidup kita sederhana..tp kita ttp mencintai selamanya..moga Allah permudahkan segala urusan kita dan moga Allah ttp merahmati hubungan kita hingga ke syurga...umy cinta kan aby selamanya.. <3 p="p">
thank's sbb tak jemu melayan kerenah umy yg selama ne sllu mgada2..hehe..aby ttp syg umy..umy pun syg aby jgk..nti ade rzki kita g honeymoon..hehe..kalu tak sbb aku hamil luar rahim hr tu msti aku dah ade bby skg..huhu..sedihnya..tp aku ttp bersyukur sbb Allah bg aku pinjm sekejap bby tu dlm rahim aku..moga masih ade rzki untuk aku dan aby..;)

baby aby..hehe..


cinta antara kita..
loving couple..
aby n umy..

emmm..apa kata kita koya2 kejap dgn pic2 yg comel ne masa majis aku..hehe..jommm..layan...hehe...




dan...lyn jgk pic umah aby..hehe 10/12/11..mmmuahhh...comel2..



comel2 pic ne kan..terima kasihlah kat adik2 kameraman..hehe..sbb buat pic kita org comel n cute..hehe..

bye..moga cinta kita sampai ke syurga..;)

No comments:

Post a Comment